12/13/2014

asiakaspalvelusta

Oon ruvennu kirjoittamaan mun näyttötyötä, jonka teen siis asiakaspalvelusta. Ennen ku rupesin konkreettisesti kirjottamaan sitä, en tajunnnu kuinka paljon tekstiä siitäkin aiheesta voi syntyä. Jotenki myymälässä ja asiakkaan kohtaamisessa menee joku pikkuhetki tai sit menee isompi hetki. Se ei kuitenkaa tunnun asialta mihin sisältyis tosi paljon kaikkea, vaikka todellisuus on ihan toinen. Tajusin sen kunnolla vasta ku rupesin kirjoittamaan asiakaspalvelusta ja miten mä asiakaspalvelen ihmisiä. Complicated. Onneks kuitenkin multa tulee aika luonnostaan ihmisten auttaminen ja hymyileminen asiakkaille, joten sellasia asioita mun ei hirveesti tarvitse miettiä kun palvelen asiakkaita. Oon myös melko kohteliaskin iha normaalleissakin olosuhteissa, joten sekään ei tuota mulle minkäänlaisia vaikeuksia. Joskus tulee niitä veemäisiä asiakkaita, mutta niistäkin selvitään hymyllä ja oikeanlaisella asenteella. Eli toisinsanoen se pitää sisällään paljon pieniä, mutta silti yksinkertaisia ja helppoja asioita, jotka multa tulee luonnostaan asiakkaita palvellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti