9/06/2013

ASUNTO UNELMIA

Mulla on ollut jo reilu vuoden ajan hirvittävä hinku muuttaa omilleni. En oo kuitenkaan toteuttanut tätä vielä, koska ajattelen hyvin realistisesti. Eli en muuta pois kotoa ennen kuin olen opiskellut ja minulla on vakituisia töitä, tämä sen takia että raha-asiat on helpompi hoitaa kun on töissä jne.

Tän vuoden aikana olen kuitenkin kerenny miettimään miten mä sisustaisin oman kotini. Lopputulos on ollu hyvinkin vaalea ja ehkäpä vähä jopa moderni :-D Oon tehny ihan hirmusesti tälläsiä kaikkia kollaaseja , jotka miellyttää mun silmää :-) Ja päätin tulla nyt teillekkin jakaamaan niistä parit!

OLOHUONE:

WC/KYLPPÄRI:

KEITTIÖ:



MAKUUHUONE:
Tykkään tosi avarasta ja valoisasta tilasta, vaaleista sävyistä  ja tummasta puusta (jos sen niin voisi sanoa).

Mutta nyt jos mä taas realistisemmin mietin, niin todennäköisesti mun eka asunto tulee olemaan pieni vuokra yksiö Turun keskustassa :D että...eipä siinä paljon muita huoneita ole ku vessa ja ehkä yks pieni keittiö + sitten se huone (olohuone,makuuhuone yhdistelmä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti