11/13/2014

Ensimmäinen viikko Dressmannilla!




En voi käsittää miten äkkii aika on menny. Siis vastahan mä menin ekaa päivää Dressmannin ovista sisään aloittamaan työharjoittelun. Huomisen jälkeen on ensimmäinen viikko jo takanapäin. Paikkanhan Dressmann on aivan mahtava. Tykkään olla siellä ja työkaverit on kaikki niin mukavia ja ihania. Kaikki juttelee niitä näitä ja neuvoo tarvittaessa. Muutenkin mulla on sellanen olo et mut on otettu siellä tosi hyvin vastaan. Voin vaan kuvitella kuinka haikeeta tulee olla viiden viikon päästä..

Mutta mennään siihen mitä mä oon siellä kaikki nää neljä päivää puuhannu..Eli siis suurimmaks osaks oon purkanu aamulla tulleita kuormia. Tulee housuja, boxereita, kauluspaitoja, erilaisia neuleita, sukkia ja ties mitä. Se mitä mä hyödyn siitä on se, että opin samalla tutustumaan Dressmannin valikoimiin tulevaa myyntityötä varten. On helpompi lähteä myymään tuotteita kun itsekkin niistä jotain tietää. Purkaamisen lisäksi pääsin heti ensimmäisenä päivänä pukemaan torson (näkyy yllä olevissa kuvissa.) sekä järjestelemään miesten kauluspaitoja. Ainoa "virhe" mikä tuli torsoa puettaessa oli krakan pituus, vähän pidempi olis saanu olla, mutta tykkään silti tosta yhdistelmästä tosi paljon.

Tänään mun kanssa ruvettiin käymään myös myyntityötä ja asiakaspalvelua läpi. Käytiin peten kanssa kaikki housujen koot sekä kauluspaitojen ja muiden paitojen koot läpi. Kauluspaitojenkin koko voidaan kertoa kolmella eri tavalla..huh. Tästä se sit lähtee vauhtiin, ens viikolla kuulemma pääsen jo itse kokeilemaan myyntiä! :-)


2 kommenttia:

  1. oon aina ihan hukas noitten miesten kokojen kaa :D ku ollaa vaik veljen kaa shoppailemas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei oo iha samaa sarjaa naisten kokojen kans :-D

      Poista